Savjeti za roditelje djece predškolskog uzrasta

Savjeti za roditelje djece predškolskog uzrasta

Aktivnosti koje razvijaju i stimulišu

Ne treba sputavati mališane ili tražiti od njih da se ponašaju kao odrasli nego im pomoći da svoju energiju potroše korisno

Mališani predškolskog uzrasta naprosto kipte od energije. Ne treba ih sputavati i tražiti od njih da se ponašaju kao odrasli, ali njihove aktivnosti svakako treba usmjeriti i pomoći im da energiju potroše korisno. Pre­ma preporukama Nacionalnog

udruženja za podučavanje male djece iz SAD-a, roditeljima se preporučuje organiziranje raz­vojno-stimulativnih aktivnos­ti.

Za trogodišnjake

Igranje, nasamo i s prijatelji­ma;
Istraživanje, u kući i vani, s aktivnim trčanjem, skakanjem, lovljenjem, vožnjom tricikla ili hvatanjem lopte, te manualne aktivnosti s konstrukcijskim kompletima, likovnim materi­jalom, puzlama itd;
Pokusi s kockama, pijeskom, vodom, mjehurićima, sjemen­jem i drugim predmetima u okruženju;
Jezičke i muzičke vještine putem razgovora, priča, pjesa­ma, rima i instrumenata;

Za četverogodišnjake

Izlasci u zoološke vrtove, na lutkarske predstave i slično;
Edukativni uglovi u predškolskim učionicama gdje dijete može birati između pu­zla, knjiga, predmatematičkih igara, igara za upoznavanje sa naukom, blokova za kon­struiranje, muzičkih snimaka, crtanja, maskiranja i dramskih igara;
Rješavanje jednostavnih prob­lemskih zadataka u područjima poput matematike, prirodnih nauka, društvenih predmeta i zdravlja – upotreba alata, drveta, vode, mjernih instru­menata, gline, kocki, kuhanje namirnica itd.;
Veći razvoj jezičkih, muzičkih i likovnih vještina putem slušanja i gledanja priča i pjes­mica, igranjem uloga, crtan­jem, preslikavanjem slovapjevanjem i sviranjem instru­menata;

Za petogodišnjake

Vrijeme za igru, sagorijevanje energije i vježbanje motoričkih vještina;
Sistematsko učenje određenih tema, predmeta ili prirodnih pojava: to što je zanimljivo djeci u pojedinim regijama, recimo more za obalne gra­dove, ili šumu u vrtićima u unutrašnjosti itd.;
Rad na čitanju, pisanju, mate­matici, prirodnim naukama, društvenim predmetima, um­jetnosti i muzičkim aktivnos­tima u vezi s odabranom te­mom, putem vođene igre;

Komentariši

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.