Umjetnost, dizajn i psihologija
Djeca istražuju svijet koji ih okružuje kroz intelektualne, fizičke i emocionalne metode
Svi ovi faktori igraju ulogu u njihovom izražavanju umjetnosti.
Psihološkim istraživanjem utvrđeno je niz razvojnih faza u ovom procesu – jednostavno podjeljene kao:
Piskaranje – linije – promatranje
Ograničenost u vještini izražavanja
Odustajanje
Piskaranje
* Oko 14-tog mjeseca
* Bezoblično, besciljno
* Primitivna ćelija iz koje sve grafičke umjetnosti rastu
* Valovita
* Malo mišićne kontrole je potrebno
* pokreti ruke iz lakta ili ramena
* Zapetljan pokret poput olovke pričvršćene na njihalo ili vrpcu
Piskaranje i kontrola
* Oko 18-tog mjeseci
* Vidne su postupne promjene uključujući kružne pokrete, rasute sa linijama – osnovne lekcije su savladane
* Početna šansa, promatrajući još jedno djete kako crta crtež, beba polako usklađuje kontrolu uma i tijela
* Kontrola mišića u šakama, ručnim zglobovima i rukama
* Saradnja uma i tijela
Piskaranje i preciznost
* Oko 2 druge godine
* Više zahtjevnih linija, kutova, vijuganje i križevi
* Korištenje ruke, ručnog zgloba i mišića na prstima
* Izazov percepcije, pamćenje i koordinacije ruke i oka
* Izgradnja trgovine znanja o pokreta i proizvoda sa različitim rezultatima
* Može se nastaviti uz postupno povećanje vještina u formalnom, prepoznatljivoj slici